Nuffnang Ads

Monday, July 12, 2010

pindah lagi

pada 8 Julai 2010, aku telah masuk & menginap di umah sewa yg baru...ari tu 27 Jun 2010, aku br pindah....tp oleh kerana tdpt bbrapa masalah yg x dapt dielakkan, aku n hubby amik keputusan pindah lg..itu pn sbb kami jupe 1 umah yg mmg cantik & luas..umah baru plak tu..jd sbb xnak umah tu terlepas ke tangan org lain (kt kuala trg ni mmg ramai dok cari umah sewa, walaupn mahal), kami pn terus masuk, slps penyewa sblm ni angkut brg2 diaorg (br sbln sewa), aku pn terus prgi bersihkan umah tu & bawa sedikit brg2. kebetulan my parent dtg ke kuala trg ari tu, maka kami terus bermalam di situ. setiap hr aku angkut brg dgn kete..

pada 10 julai 2010, baru la brg2 yg besar2 diangkut dngn lori...fuhhh penatnye x tau nk cakap la..sib baik 11 Julai 2010 aku amik cuti..dpt la rehat skit..smpena cuti ni aku kemas la umah skit2...yg pnting aku kena kemaskan baju2 dulu..kalo x, susah nk cari baju nk g keje...mmg suka la dok umah ni...tp umah ni lum ada langsir..aku kena wat projek langsir la plak lps ni..kalo x jiran2 aku leh tngok show free2 je...malu r...

ok la..aku stop sini dl..

No comments:

Post a Comment